28 Mayıs 2011 Cumartesi

Rahmetli Heath Ledger'ın yeri: Five Leaves

 
Geçtiğimiz akşam Brooklyn'de nerede yemek yiyelim diye düşünürken uzun zamandır gidilecekler listesinde olan 'Five Leaves' e gitmeye karar verdik. Ben açıkcası buranın yemeklerinin çok güzel olduğunu duymuştum da buranın Heath Ledger'a ait olduğunu duymamıştım.


Aslında Williamsburg'daki bu restaurant/barın açılışına ne yazık ki Heath Ledger'ın ömrü yetmemiş. Açılışından bir kaç ay önce hayatını kaybeden aktörün bu çok istediği projesini ise iki yakın arkadaşı tamamlamışlar. Bahsi geçen arkadaşlardan bir tanesi, Heath Ledger'a yarım düzineden çok dövme yapan, East Coast'un en önemli ve meşhur dövmecilerinden Scott Campbell...Ben dövmeler ve dövmeciler konusunda baya cahilimdir. Ama ilgisi olanlar için söylüyorum, Scott Campbell'in sahibi olduğu Saved Tattoo'da şayet dövme yaptırmak istiyorsanız, en az üç ay öncesinden rezervasyon yaptırmanız gerekiyor. Fiyatı ise saat başına 300 dolar.

Scott Campbell

Restorana geri dönersek, yaklaşık yarım saat bekledikten sonra hava çok güzel olduğu için dışarıdaki masalara oturduk. Ben Lamb Sheperd's Pie yedim, arkadaşım ise menünün meşhur Five Leave hamburgerini...Hamburgerin içine diğer klasik hamburgerlerden farklı olarak ananas ve sahanda yumurta koyuyorlar. Bana kalırsa o ananas o hamburgerin içinde biraz zorlama olmuş. Fakat maksat meşhur Fives Leaves Hamburger'ini ısmarlamış olmak ise, bir ısırık aldıktan sonra beğenmezseniz o ananası içinden çıkarıp kenara koyar ve sanki hiç böyle bir tatsızlık yaşanmamış gibi hayatınıza devam edebilirsiniz.

Five Leaves Burger
Lamb Sheperd's Pie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder