27 Mayıs 2011 Cuma

Parfüm Laboratuvarı



Değişik fikirler bulup sevdiklerime alışılmışın dışında hediye vermeyi oldum olalı çok sevmişimdir. Tam bir yıl önce bu iş tam tersine döndü ve bu sefer ben gerçekten çok ilginç ve bir o kadarda özel bir hediye aldım: üzerinde adım olan bana özel şişelenmiş bir parfüm! E tabi durur muyum araştırdım bu parfüm laboratuvarını. Buldum, gezdim, izledim, kokladım, etrafa bakındım...ve buraya bayıldım!


Le Labo dışarıdan da kendini belli eder bir şekilde tasarım bir parfümcü. İçerisi bir kimyagerin hayallerini süsleyebilecek şıklıkta bir laboratuvar. Girişin solunda çeşitli parfüm örnekleri var, şimdilik bunlar 12 adet. Bay , bayan ve unisex parfümler tester şişelerinden denenebiliyor.

Tamam, mekan gerçekten çok şık, parfümler şahane de... İşin şovu siz parfümünüzü seçtikten sonra başlıyor. Seçiminizi söylüyorsunuz, tezgah arkasındaki bayan önlüğünü üzerine geçiriyor, 5-10 dakika sessizce ince ölçümler yaparak parfümünüzü orada taptaze hazırlıyor. En sevdiğim bölüme geliyoruuuuz; adınızı (veya hediye edilecek kişinin adını) etiketin üzerine yazıyor, beraberinde parfümün kim tarafından nerede şişelendiği, ve son kullanma tarihlerini iliştiriyor. Bence dünyanın en güzel hediyelerinden biri bu! Kaç aydır minicik şişemi bitiremedim, azıcık azıcık sıkmaktan bir hal oldum sonunda elimde bozuluverecek! 




Bu laboratuvar Fransız adıyla NY ‘ta doğmuş, durmak bilmemiş Tokyo, Los Angeles, Londra, Berlin, Chicago, San Francisco, Sydney, Abu Dabi, Qatar, Melbourne, Toronto, Dallas ve Amsterdam’a da açılmış. Eminim İstanbul’u da yakındadır!









Öyle her yerde bulamayacağınız özel üretim parfümlerden önceki postlarımızda bahsetmiştik; bence onları da tekrar hatırlayabiliriz: http://byeography.blogspot.com/2011/04/sanat-kokuyor.html

3 yorum:

  1. Gercekden super bir labo, koku müthiş ambalajdan ziyade koku ön planda :)http://twitter.com/#!/j_akbauer

    YanıtlaSil
  2. hangısını tavsıye edersın online almak istiyorum da

    YanıtlaSil
  3. Bay/ Bayan parfumu ve koku cinsi (baharatli/ tatli vb.) olarak tercihiniz nedir?

    YanıtlaSil