21 Nisan 2011 Perşembe

O.M.bre!

posted by Y.

Bir buçuk senedir bir derdim var. New York'a taşındığımdan beri her ay arkadaşlarımın gözünün içine bakıyorum, acaba saçımı boyamak isterler mi diye.. Ya da kuaförlere elimde boyalarım, yüzümde mahçup bir ifadeyle gidiyorum ve garip sorumu soruyorum: 'Acaba saçımı benim boyalarımla, benim söylediğim karışımla boyayabilir misiniz?'...

Ben kuaförüme biraz bağımlıyımdır maalesef. O yüzdendir ki burdaki o muhteşem ‘celebrity’ kuaförlerine gitmektense sadakatimi korumayı tercih ediyorum. Tam da bu iş artık içinden çıkılmaz bir hal almaya başlamışken, Drew Barrymore imdadıma yetişti.


Meğersem yeni moda 'ombre hair' imiş. O da neymiş derseniz bildiğiniz dibi çıkmış saç aslında ama itiraf edelim ombre diyince çok daha havalı oluyor. Takipçileri de her geçen gün artıyor. Eğer yeni bir saç, yeni bir imaj hatta ve hatta yine gülecek bir neden lazımsa eğer zaman saç diplerini özgür bırakmak zamanıdır!

 Lauren Conrad

 Alexa Chung

 Rachel Bilson

2 yorum:

  1. Çok keyifle okuyorum hızlandıralım biraz yazıları :) hemencecik bitiverdi..daha çok gezmelisinn

    YanıtlaSil
  2. Bence kadinlar en sonunda dip boyasi probleminden sikilip moda yapmaya karar vermisler. Hadi hayirli olsun gezin hepiniz dibinizle.

    YanıtlaSil