11 Mayıs 2011 Çarşamba

'Dondurma Laboratuvarı'

posted by E.

'Il Laboratorio del Gelato', benim gibi heves edip bir kaç kur italyanca almış herkesin de anlayabileceği gibi 'Dondurma Laboratuvarı' demek.


Şimdi aklınıza 'laboratuvar' denince tam olarak ne geliyorsa aynen o etkiyi yaratacak bir dondurma dükkanı düşünün. Benim aklıma şahsen şampuan veya diş macunu reklamlarındaki abartı fütüristik, kayar cam kapılı, beyaz ışıklı olanlar geliyor. İşte burası da aynen öyle bir yer. Tek farkı buradaki laborantlar kepeğe çözüm bulmak yerine incirli, pancarlı veya tatlı patatesli dondurmalar üretmeye çalışıyorlar. Deney hayvanları da siz sevgili müşterileri oluyorsunuz. Şu ana kadar deneyler başarılı sonuç veriyor olmalı ki içerisi hafta içi olmasına rağmen tıka basa doluydu. Ben yine her zamanki gibi garantici davranıp vanilya ve karamellisini yedim, muhteşem olmasa bile güzeldi. Aramızda daha cesaretli olanlar varsa cheddar peynirlisini deneyebilirler. Nasıl olduğunu sonsuza kadar merak etsem de asla yemeyeceğimi biliyorum.



 Türk Incirli

 cheddar peynirli

siyah susamlı

2 yorum:

  1. bu dondurmacinin yerini ogrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. 95 Orchard Street. Delancey ile Orchard'ın köşesinde yer alıyor.

    YanıtlaSil