11 Mayıs 2011 Çarşamba

Çubuk dondurma! Git ye durma!

posted by B.

Bu aralar havalardan olsa gerek çevrede üstüne başına döke saça dondurma yiyenlerin sayısı arttı. Ben de geri kalmadım tabi; bir kaç gündür aşerdiğim o sevimli dondurmacıda buldum kendimi. Ekin ile telepati kurmuşuz şimdi fark ediyorum; şehirde yazı yazacak bin tane şey varken ikimiz de dondurmacı oluverdik bugün!

Benim dondurmacı biraz daha farklı, çubukta dondurma satıyor. West Village'in göbeğinde tatlı logosu ve adı ile insanı içeri sokmakta bayağı başarılı... Adı POPBAR.. Sanırım şehirde gördüğüm en sevimli yerlerden birisi.











Burada gördüğünüz üzere bir çok seçeneğiniz var. Bense yoğurtlu dondurma delisi olarak en klasik bardan aldım. Çalışanlar benim gibi basit tercih yapanları daha cesur olmak konusunda yüreklendirmeye çalışıyorlar. Örneğin üzerine üç farklı çeşitten çikolata sosu dökmenizi(sütlü, dark ve beyaz) ve ardından ceviz, fındık, granola, kahve parçaları gibi dekorlarla bitirişi yapmanızı öneriyorlar.





Belki mevsimi geçti fakat şu sıcak çikolata sunumunun çekiciliğine ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder