24 Mayıs 2011 Salı

Melissa'nın Minik Cupcakeleri



Ah bu Amerikalıların cupcake aşkı yok mu? Sınır tanımaz, sıraya girmekten korkmaz Manoglia Bakery müşterilerinin sabrından ve her sabah kahve almaya uğradığım Crumbs içindeki bin bir çeşit cupcake’den ne yiyeceğine karar veremeyip boş boş bakanların kalabalığından son zamanlarda hayli bunalmıştım... Bu dünyada her türlü tatlıyı severim bir cupcake sevemedim gitti... Ben böyle derken günün birinde daha önce görülmemiş bir cupcakeciye rastladım... Baked by Melissa o kadar minik ve gösterişsiz bir yer ki, içinde heralde dünyanın en minik cupcakeleri satılıyor... Burayı keşfettiğimden beri sapıkça bir bağımlılık başladı bende, çevremdeki insanlara da acımasızca yaydım bu bağımlılığımı... Yakında utanmasam işi abartıp bizim okulun yakınındaki Baked by Melissa’ya (union square şubesi) servis kaldırmaya başlayacağım!



Melissa’nın yaklaşık 12 çeşit cupcake’i var. Her ay buna ek olarak yeni bir cupcake çıkarıyor. Diyelim ki o ayın cupcake’ine bayıldınız, ne kadar yediyseniz yanınıza kardır çünkü bir sonraki ay aynısını bulmanız imkansız! Cupcakelerin boyutları da bir çeyreklik kadar... 





İşin daha da sevimli kısmı bu cupcakeleri kendi istediğiniz şekilde tasarlayabiliyorsunuz, altının kekini üstünün “icing”ini ve en üstüne serpiştirilecek şekeri... Bu tabi belli bir miktar özel siparişlerde yapılabiliyor. Ama düşünsenize özel bir parti yapsanız nasıl müthiş bir jest olur konuklarınıza!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder