17 Mayıs 2011 Salı

The Lion

posted by E.
 
Sevgili takipçilerimiz beni sadece külot ve popodan bahseden biri olduğumu sanacaklar korkusuyla biraz daha ciddi şeylerden bahsetmeye karar verdim; 'The Lion' gibi...Şimdi ciddi dedim diye bir sosyal sorumluluk projesinden bahsedeceğim sanılmasın. Bu, 'Lion', New York'ta yeni sayılabilecek, West Village'da bir restoran aslında. Ama açıldığından beri magazin, blog ve reality showların gündeminden düşmeyen, Halle Berry, Cameron Diaz, Reese Witherspoon ve Sarah Jessica Parker'ın müdavimleri arasında bulunduğu bir restoran. Ben aslında bu saydığım ünlülerin hiç birine hayran olmadığım gibi üstüne bir de gıcık olurum. Dolayısıyla bu gıcık insanlar ne yer ne içer çok merak ettiğim için, bu restorana gittim, hem de iki defa. Hatta biri de doğumgünümdü.


Söylediğim gibi restoran bu aralar bir hayli popüler olduğundan bir kere en az iki hafta öncesinden rezervasyon yaptırmanız şart. Ama değiyor. Yüksek tavanlı, cam kubbeli ana yemek salonunun duvarları tepeden aşağıya resimler ve fotoğraflarla dolu. Hatta bunlardan bazıları Lachapelle ve Basquiat imzaları taşıyor.

 
Neler yediğimize gelirsek..


Lamb Porterhouse

 Baby Lettuce Salad

 Artichokes a la Grecque

 Smoked Bacon and Farm Egg Risotto

Olive Oil Poached Chatham Cod

Spring Vegetable Pot Pie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder