1 Mayıs 2011 Pazar

Café Orlin

posted by E.



Pazar günleri hava güzel ise açık havada brunch yapmak heryerde olduğu gibi New York'ta da şahane oluyor. Ben de bu sabah brunch için daha önce gitmediğim ama adını çok duyduğum  Café Orlin'e gittim. Burası güzel bir günde dışarıda oturup gelen geçeni izlemek için ideal. Bir kere zaten oturduğunuz yer St. Marks üzerindeyse eğer gelen geçenlerin 'farklı' olacağı garanti.



Buranın menüsüne bakınca Ortadoğu yemeklerinin ağırlıkta olduğunu göruyorsunuz ki bu Türkler için iyiye işaret demektir. Damak zevklerimiz benzediği için böyle yerlerde mutlaka yiyecek lezzetli bir şeyler bulursunuz. Ama brunch menüsünün en en lezzetlisini arıyorsanız boşuna zahmet etmeyin, ben söyleyeyim: Malawach. Biraz bizdeki katmere benziyor ve domatesli bir sosla servis ediliyor. Gerçekten nefis.


Ne yazık ki kimse bana böyle değerli bir tavsiyede bulunmadığı için oturduğum süre boyunca arkadaşımın tabağını didiklemek zorunda kaldım. Benim 'French Toast'um da çok lezzetliydi ama bir Malawach değildi ne yazık ki..

1 yorum:

  1. inanılmaz guzel gozukuyolarrrrrrr..dönün artık ama haksıslıkk:)by EA:)

    YanıtlaSil