21 Nisan 2011 Perşembe

The 'Not So' Standard WC

posted by E.

'The Standard Hotel' hakkında yazılacak aslında o kadar şey varken ben tuvaletinden başlamayı tercih ediyorum. Çünkü ne derler bilirsiniz, Türk’ün aklı ya kaçarken ya… bu cümleyi şu an tamamlamamaya karar verdim.


Konumuza geri dönersek, buranın tuvaletleri bir süre önce aslında biz mimarların diline düşmüştü (biz mimarlar oh yeah).  Ama bu kadar konuşulmasının nedenini bilmiyordum. Benden önce kabinden çıkan, beti benzi atmış kuzenimi görünce açıkcası merakım tavan yaptı. Mini minnacık tuvalet kabinine girdiğim an karşılaştığım manzara ise aynen aşağıdakı gibidir. 



Bu arada ufak bir not: Bahsettiğim tuvalet ‘Boom Boom Room’un tuvaletidir. Standard Hotel’in diğer tuvaletleri nasıl bilmiyorum ama ben bu postu daha fazla tuvalet demeden bitirmeye karar verdim. Tuvalet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder