23 Ekim 2011 Pazar

' I'll eat when I'm dead. ' Daphne Guiness

Bu isimle Met galası ile ilgili yazımı yazarken tanıştım. Daphne’yi giydiği tüylerle kaplı Alexander McQueen imzalı o elbisesiyle hatırlıyorum, elbiseyi bu galaya giyme cesaretini gösterdiği için aklımda kalıvermiş. 
*Met Galası bu sene Alexander McQueen anısına düzenlenen ‘Savage Beauty’ sergisinin açılış gecesiydi.
http://byeography.blogspot.com/2011/05/met-galasnn-eglendiren-rukusleri.html
Sonradan öğrendim ki Daphne (Daphne Diana Joan Suzannah Guinness) Guiness biralarının varisi, moda çevrelerinde adının pek konuşulduğu kişilikmiş. Önceleri Lady Gaga vari uçuk kaçık, fazla cesaret isteyen kıyafetler giyen delice bir kadın sandım. Ta ki FIT müzesindeki sergisine göz atana kadar. Aslında bu kadın moda aşığı.. Onun için giyinmek ve moda bir hayat tarzı, moda koleksiyonu yapmak mesleği haline gelmiş. Ayakkabılar, takılar, elbiseler onun için bir bağımlılık olmuş. Sergiye gidince onu daha iyi anladım ve tarzına hayran kaldım. Ocak 2012 ortalarına kadar sergi devam ediyor, tamamen ücretsiz… Savage Beauty’deki o çılgın, bekle bekle bitmez sıranın işkencesini çekemediyseniz buyurun size sırasız ve bedava küçük bir McQueen, Nina Rici, Karl Lagerfeld, Valentino, Givenchy, Chanel, Gareth Pugh şovu…



 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder