7 Mayıs 2012 Pazartesi

Maison Française röportajım!

Hello hello! 

Istanbul'a temelli döndükten sonra hem Brooklyn'den getirdiğim eşyalar hem de buradan bulduğum parçalar ile kendime minik eğlenceli bir ev döşedim. Bir süredir de buraya resimlerini koymak istiyordum fakat sürekli erteliyordum. Sonunda evim buradan daha önce bir dergide çıktı! Hem de Maison Française'de! Hihi :)



Geçtiğimiz ay yapılan çekim sırasında bir yandan da tasarım editörü Naz Hanım'ın sorularını yanıtladım. Röportajı Maison Française'nin mayıs sayısında okuyabilirsiniz. 

Bir de artık yeri gelmişken bir kaç tane de kendi çektiğim resmi koymak istiyorum izninizle..Destekleri ve iyi dilekleri için de bütün sevdiklerime burdan tekrar teşekkür ediyorum. Evciğim beğenilince ne çok hoşuma gidiyor, anlatamam!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder