12 Nisan 2012 Perşembe

New York'un Yeni Tasarım Oteli; NoMad Hotel

Bugün Broadway'in toptan satış yapan abuk subuk mağazalarının oradan geçerek eve dönüyordum. Etrafta her cins insan var, kimi sabahtan sosladığı etleri halal food standında satmaya çalışıyor, kimi çakma parfümleri turistlere yediriyor, birisi geçerken ayakkabılarınıza laf atıyor. Broadway'in enteresan bir yüzü burası 26.-30. sokaklar arası. Bunun yanında son zamanların en popüler oteli / lounge'u Ace Hotel burada, hemen yakında bayıldığım Madison Square Park var, Fifth Avenue dibimiz.. Benim mahallede her cins adam var anlayacağınız. Bugün farketttim, yeni bir arkadaşımız oluyor; Nomad Hotel. İlk gördüğümde gözlerime inanamadım, acayip şık görünümlü giriş kapısı önünde jilet gibi giyinmiş genç doormanler duruyor. Belli, yeni favori mekanımız olacak burası! Eve döndüm internette hemen bakındım, güzel bir restorantı, barı, havalı bir lobisi var. Gece klübü de varsa pek süper; geceleri eve dönmek iki dakikadan fazla sürmeyecek!!!!

Pekiii NoMad ismi nereden geliyor?
Otelin yerleşim yerinden; (No)rth of (Mad)ison Square

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder