12 Aralık 2011 Pazartesi

Al Pacino İstanbul'a geliyor!!!!


Özür dilerim Byeography, seni ihmal ettim. Yazacak, anlatacak o kadar çok şey varken elim bir türlü gitmedi yazmaya. Kısa zamanda büyük bir değişim... Kolay olmadi. İlk başlarken demiştik ya bu macera NY'da başladı ama nerede biteceğini biz bile bilmiyoruz diye... İşte benim icin macera artik İstanbul'da devam ediyor. En azından şimdilik :)


Gelelim size asıl bahsetmek istediğim konuya. Kevin Spacey’den sonra Al Pacino da İstanbul’a geliyormuş. Hem de Shakespeare'in meşhur 'Merchant of Venice -Venedik Taciri' adlı oyununu oynamak için! Ocak sonunda, Hasköy'deki Yün İplik Fabrikası'nda dört gala olarak sahnelenecek oyunda, bir de sürpriz Türk sanatçı olacakmış.



New York’da her yaz ‘Shakespeare in the Park’ adı altında düzenlenen tiyatro günleri oluyor. Bu etkinliklere çok ünlü isimler oyuncu olarak katılıyor ve bir de bu tiyatro gösterileri ücretsiz yapılıyor. Hal böyle olunce Amerika gibi sıraya girmeye bayılan bir memlekette sınırlı sayıda olan, ücretsiz biletlerden edinebilmek için 1 gün öncesinden Central Park’ın etrafında kamp kurmalar başlıyor. Evet itiraf ediyorum, bende yapacağımı hiç tahmin etmezdim ama yaptım. Geçen yaz sırf Al Pacino’yu dünya gözüyle görmek için sabahın 4‘ünde katlanan sandalyem, günü geçirecek kadar yemek ve bir de B ile çoktaaan 11 blok boyunca uzamış kuyruğa girip şansımı denedim. Olmadı, bir daha denedim. Yine olmadı. Umudumu yitirmedim, bir kaç ay sonra Broadway’e geldiğinde uçarak gittim. İyiki de bu kadar çok denemişim. Her dakikasına değdi gerçekten.






Uzun lafın kısaısı, eğer fırsatınız varsa bu oyunu kaçırmayın derim. Al Pacino’yu canlı canlı izleme şansı heran karşınıza çıkmayabilir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder