25 Kasım 2011 Cuma

İlk Hollywood filmime beklerim!

Bye.ography’de ne kadar çok Spiderman'den bahsediyorum ben de şaştım. Sanırım garip bir şekilde New York ve Spiderman'in sıkı bir bağı var ilginç bir şeyler geliyor önüme sürekli yazacak... Bu sefer ki hikayem en güzeli (benim için!). Geçen hafta pazar günü arkadaşımla sokakta güzel havanın tadını çıkarırken benim binanın çevresinde film çekimi ilanları gördük. Filmin adı Fiona's Tale diye geçiyor, merak ettik. Bu kadar geniş bir alana ilan astıklarına ve büyük kamyonlarla geldiklerine göre kesin acayip bir prodüksiyondur dedik. Meğer Fiona's Tale Spiderman-4 filminin (The Amazing Spiderman) gizli adıymış; millet etrafta toplanıp kalabalık yapmasın çekimi engellemesin diye kod adı uydurmuşlar...



Yeni filmde Tobey Maguire ve Kirsten Dunst oynamıyor. Neden bilmiyorum ama oyuncular değişmiş; Andrew Garfield (Social Network) ve Emma Stone... Alıştığım şeyler değişince rahatsız oluyorum ama buna da kısa zamanda alışırım herhalde..

Gelelim asıl konuya; Normalde başka yerde çekim olsa umursamam tabi ama evimin yan sokağı olunca şeytan dedi 'git bir bakıver', dayanamadım. Pazar aksam üstü 7 gibi daha ekipmanları kuruyorlardı. Ben de 12 civarı şöyle bir kendimi göstereyim dedim belki bir ihtimal bana da oyunculuk teklifi gelir, bu işler hiç belli olmaz!

Baktım çevreden figüran topluyorlar. Eeee durur muyum atladım karıştım kalabalığın içine. Evet! Buradan sesleniyorum: yeni vizyona girecek Spiderman-4 filminde ben de oynuyorum! Muhtemelen çığlık atarak kaza yapmış arabaların arasından telaşla geçen kalabalığın içinde benim üstün oyunculuğumu dikkatle izleyemeyebiliriz... Ama olsun bir Hollywood filmine giriş yapmak demek yeni prodüksiyonlarda da rol almayı getirirmiş. Kim demiş? Ben dedim!


Telefonum beni yarı yolda bırakmış...Size minik ve belki bir şey ifade etmeyecek bir vidyom var. Normalde daha uzun çektiğimi sanarak boşuna heyecanlanmışım!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder