19 Kasım 2011 Cumartesi

Çin'de kuaföre gitmek

Bayram tatilinde Çin'e gittim. Shanghai, Hangzhou ve son olarak da Hong Kong'a..Özellikle Hong Kong harikaydı herkese tavsiye ederim ama bu yazıda bundan bahsetmek istemiyorum. Önümüzdeki günlerde bahsederim. Ben şu an size Çin'de Hangzhou'da gittiğim kuaförü ve orada yaşadıklarımı anlatmak istiyorum izninizle...


Şimdi yanlış anlaşılmasın yurtdışı tatilinde bile olsam fönsüz gezmem gibi bir takıntım kesinlikle yok. Ama saçım ıslaktı, fön 3 dolardı, ayrıca kuaför salonu dışarıdan çok acaip görünüyordu falan filan...Sonuç olarak ben içeri girdim ve latin alfabesini bile anlamayan 4 çinli kuaföre sadece düz fön istediğimi bir şekilde anlatabildim. Allahtan el ile makas işareti yapmak her ülkede aynı manaya geliyor da ordan aşağıdaki gibi bir saçla ayrılmadım.


Derdimi bir şekilde anlattıktan sonra arkamı bir döndüm ki burası kelebek şeklindeki aynaları, kristal avizeleri ve de Louis Vuitton ve Gucci (tabii ki orjinal tabii kii) koltukları ile düşündüğümden de şahane bir kuaför salonuymuş!




Hayatında bir tek dümdüz, ipek gibi asyalı saçı görmüş kuaför çocukcağız benim kalın telli, dalgalı saçlarıma fön çekmekle uğraşırken çektim bu resimleri. O kadar uğraştığı fön de, göl kenarında bulunan Hangzhou'nun nemli havasına ancak bir saat dayanabildi ama olsun. İyi ki gitmişim, bundan daha komik bir anı olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder